Go to Top

Målgruppeanalyser

Jeg vil ikke tøve med at anbefale Rådgivende Sociologer til andre, der har brug for at blive klogere på deres målgruppe. Man er som kunde aldrig i tvivl om, at man arbejder sammen med mennesker, der har en meget høj faglig standard kombineret med en stor indsigt for den enkelte kundes behov. Hjerteforeningen har gennem samarbejdet med Rådgivende Sociologer fået en større viden om vores målgruppes forskelligheder og har kunnet bruge denne viden til aktivt at prioritere vores indsatser fremadrettet.

Charlotte Kira Kimby, Sundhedschef, Hjerteforeningen

Jo bedre du kender din målgruppe, jo nemmere er det for dig at træffe de rigtige beslutninger. Med en sociologisk målgruppeanalyse får du tegnet et præcist billede af din målgruppe og gruppens forskellige segmenter eller subkulturer. En viden som er uundværlig, når du fx vil målrette aktiviteter eller prioritere mellem indsatser.

Med vores alsidige metodiske værktøjskasse i hånden og mangeårige erfaring i bagagen afdækker vi forskellige gruppers erfaringer, holdninger og adfærd, og giver dig viden om din målgruppe. Ved at se målgruppen som aktive og opmærksomme brugere, hjælper vi dig til en bedre forståelse af, hvad der er relevant for at imødekomme gruppens behov.